Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

* Κάθε τότε και καλύτερα ?? *

* έτσι θα κάνω καριέρα!!!


Στην δεκαετία του 1980 και αφου ήρθε στην εξουσια το ΠΑΣΟΚ , άρχισε ο Α.Παπανδρέου να βάζει γερα θεμέλια σε μια κοινωνία που τώρα έχει πάρει την κατηφόρα για τα καλα. Θυμάμαι το 2004 , όταν έγιναν οι εκλογές, άκουγα τον κόσμο να λέει : έξω  οι κλέφτες που έτρωγαν ασταμάτητα για 20 χρόνια!

Τώρα αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι τι λένε, που θα πρέπει να γίνουν σιλφίδα απο το πολύ "σφίξε το ζονάρι " και μάλιστα με υπογραφή της ευρωπαϊκής ένωσης?
Όπως και να έχει τέτοια αβεβαιότητα δεν εχω προλάβει να ζήσω και μακάρι να μην ζήσει ξανά αυτή η χωρα, γιατί τότε θα μιλάμε για αφανισμό!
Αλλα στην Ελλάδα είσαι, γι' αυτό να λες και πάλι καλα, μια έκφραση που πάντα με ενοχλούσε! Συγνώμη, γιατί δεν το λέει ο Άγγλος (για παραδειγμα) και πρέπει να έχω μεγαλώσει εγώ με αυτή την έκφραση σφινωμένη στο μυαλό μου? (Ρητορική ερώτηση!)

Γι' αυτό λοιπόν η νεα γενιά έχει πιάσει το νόημα, πάει σε fame story, greek idol, πληρώνεται πολύ καλά για ενα πορνό video, απειλεί με ροζ video βασικά στελέχη κυβερνήσεων, ξέρει να γδύνεται εντός και εκτός κρεβατιού, αλλά δεν ξέρει ότι αυτόν που βαράει ή σπρώχνει, είναι ο Μ.Γλέζος ! (Συγγνώμη κύριε, ποιος είστε? ) .

Όπως και να έχει , καταλαβαίνεις ότι προκοπή δεν πρόκειται να σημειωθεί σε αυτή τη χώρα, γιατί εξαρχής ξεκίνησε στραβά, και όχι δεν θα γίνω τιμητής των πάντων, απλά δεν μπορώ  άλλο να βιώνω  μια τέτοια κατάσταση. Δεν ήρθα όμως να δώσω και λύσεις στα εθνικά προβλήματα, αφού δεν έχω μια τέτοια θέση, προσπαθώ όμως μεσα απο την  καθημερινότητα μου να προσφέρω , χωρίς όμως να ενοχλώ εσένα , εσενα και εσένα ,σε πράγματα πολύ απλά .

Τις προάλλες βρίσκομαι στο μετρό του Συντάγματος και ενω σταματάει το τρένο στο σταθμό , υπάρχει πολύς κόσμος που περιμένει για να μπεί και άλλος τόσος για να βγεί! Και εκεί γίνεται το μπάμ, τα συγκρουόμενα τα ξέρεις ;

Και έρχεσαι να μου πείς ότι σου κόβω αυτά που έχουν διεκδικήσει η προγόνοι σου, διότι κλέψαμε  όλοι εμείς και θα πρέπει να είσαι ο χρηματοδότης μας!!!

Ας μη συνεχίσω άλλο , γιατί δεν θα ήθελες να με δείς όπως πραγματικά πρέπει να σου συμπεριφερθώ!

1 σχόλιο:

Hfaistiwnas είπε...

Είναι πολύ πρωί για να σχολιάσω εκτενώς κάτι τέτοιο..
όλοι έχουμε το μερίδιο ευθύνης μας!
Καλημέρα!