Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2010

* Μόδα είναι και τρέχει "καυτός" διαγωνισμός *













ITS MY TIME

ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ BENETTON

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ, ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

H Benetton παρουσιάζει το πρώτο παγκόσμιο casting και ανακαλύπτει τα διαφορετικά στιλ των νέων και το όραμά τους για το μέλλον.

Οι νικητές θα είναι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας

United Colors of Benetton - Φθινόπωρο-Χειμώνας 2010/2011

Στιλ : δίχως όρια

Νέοι: αυθεντικοί, μοναδικοί, ορίζουν το μέλλον!

Διαδίκτυο: ενεργό, διαδραστικό, παγκόσμιο σημείο συνάντησης.

Νέα τεχνολογία: Augmented Reality, για να διατηρήσουμε τη συνεχή ελευθερία ιδεών και φαντασίας.

Αυτά ακριβώς είναι τα στοιχεία της νέας, παγκόσμιας καμπάνιας της Benetton που παρουσιάζεται το Φεβρουάριο του 2010. Το πρώτο παγκόσμιο online casting θα αναδείξει παγκοσμίως τα πρόσωπα της νέας προϊοντικής καμπάνιας United Colors of Benetton.

Μία δημοκρατική καμπάνια, αφού δίνει έμφαση στο προσωπικό στυλ, που δεν είναι απαραίτητα σύμφωνο με τα τελευταία trend, και πρωτοποριακή, αφού δημιουργήθηκε, θα υλοποιηθεί και θα προβληθεί με χρήση high end διαδραστικής τεχνολογίας!

Its My Time. Το μήνυμα της νέας καμπάνιας που δημιουργήθηκε από τη Fabrica., το εργαστήρι έρευνας επικοινωνίας της Benetton.

Θα προβληθεί από νέα μέσα, εργαλεία, πλατφόρμες και τεχνολογία και θα ανοίξει μία εικονική «πλατεία», όπου η Benetton θα συνδέει διαφορετικά στιλ, προσωπικότητες, γλώσσες και εμπειρίες εφήβων από όλο τον κόσμο για να προβάλλουν, μεταξύ άλλων, την έμπνευση τους και τις προσδοκίες τους για το μέλλον.

Η καμπάνια ξεκινά παγκοσμίως τον Φεβρουάριο. Νέοι θα προσκαλούνται σε ένα παγκόσμιο casting για να προβάλλουν το προσωπικό τους στιλ -στοιχείο που τους κάνει μοναδικούς- μέσα από φωτογραφίες και video που θα μπορούν να ανεβάσουν δωρεάν στο www.benetton.com/casting σε μία συγκεκριμένη σελίδα του YouTube.


Its My Time: Μία πρωτοποριακή επικοινωνιακή καμπάνια που προκαλεί τη φαντασία των νέων, δημιουργώντας αυτό που σήμερα οι guru της τεχνολογίας ονομάζουν Augmented Reality. Τεχνολογία που ήδη έχει δοκιμαστεί στο πολύ πρόσφατο Colors 76- Teenagers και διευρύνει την αναγνωστική εμπειρία μέσα από ένα κόσμο που συνδέει την πραγματικότητα και την ψευδαίσθηση.

Αναζήτησε τον ασπρόμαυρο κωδικό που βρίσκεται στις διαφημιστικές σελίδες της καμπάνιας, στα περιοδικά και ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

· Μπες στο site www.benetton.com/casting

· Πρόβαλε τον ασπρόμαυρο κωδικό στην κάμερα

Μία νέα εμπειρία ξεκινά όπου κείμενο και οι εικόνες μετατρέπονται σε video όπου οι νέοι μιλούν και προβάλουν το πνεύμα και το ταλέντο τους.

Its My Time: Μία πρωτοποριακή επικοινωνιακή καμπάνια στο όνομα της ανοιχτής κουλτούρας.

Η νέα καμπάνια της Benetton, προσφέρει στους νέους τη δυνατότητα να μοιραστούν τις απόψεις τους καθώς και ένα «μέρος» στο οποίο μπορούν να γίνουν γνωστοί και να εμπνευστούν. Μέσα από την κουλτούρα των media & των blogs, τους προσφέρει τη δυνατότητα να κάνουν το μεγάλο βήμα και τους καλεί να πάρουν μέρος σε μια επανάσταση, να μοιραστούν ότι τους αρέσει, να εκφραστούν και να προβάλλουν την αληθινή τους προσωπικότητα μακριά από κάθε στερεότυπο.

Its My Time: ένας παγκόσμιος, δημοκρατικός διαγωνισμός ξεκινά στις 8 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνεται στις 16 Μαρτίου του 2010. Οι νέοι θα μπορούν να πάρουν μέρος σε ένα παγκόσμιο casting για το οποίο θα κριθούν από την κοινότητα του διαδικτύου και μία έμπειρη επιτροπή.

Οι κριτές, από τους 100 φιναλίστ, θα επιλέξουν τους 20 φιναλίστ που θα πάνε στη Νέα Υόρκη για να γίνουν οι σταρ της νέας διαφημιστικής καμπάνιας για το φθινόπωρο-χειμώνα 2010/2011 μέσα από το φακό και τη δημιουργική προσέγγιση του βρετανού φωτογράφου Josh Olins.












2 σχόλια:

sCaTterBraiN είπε...

ταλαιπωρία φαίνεται όλο αυτό. το δοκίμασες εσύ;

mahler76 είπε...

εγώ πρέπει να πάω να γελάσει κάθε πικραμένος.