Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

* φέυγω για το 09*

Είναι τόσα πολλά που έγιναν μέσα στο 2008 !μια χρονιά που έφερε και καλά και άσχημα! Στη προσωπική μου αλλά και στις ζωές των φίλων και γνωστών!
Φέτος τα Χριστούγεννα είναι τελείως διαφορετικά! φέτος δεν γιορτάζω , φέτος δεν χαμογελώ, φέτος δεν αισθάνομαι το ίδιο καλά! Όχι δεν με έχει επηρεάσει ο ΕΣ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ) , ΌΧΙ δεν είμαι πεσιμιστής!

Είμαι αισιόδοξος, βλέπω τη ζωή με διαφορετικό μάτι, βλέπω τη ζωή χωρίς οικονομική κρίση, η ζωή είναι ωραία αλλά και πουτάνα!έτσι πρέπει να είναι , να τα έχει όλα! Δεν ξέρεις τι σε περιμένει στη παρακάτω γωνία . δεν ξέρεις αν αύριο θα έχει συννεφιά, ήλιο, χιόνια,βροχή!


Είναι στοιχειά της φύσης, είναι και αυτά μέσα στη ζωή. Στη καθημερινόττα σου! Στο είναι σου.

Φέτος πολλές οικογένειες έχουν απώλειες, φέτος πολλές οικογένειες δημιουργήθηκαν! Θα μου πεις κάθε χρόνο το ίδιο γίνεται! Φέτος είναι διαφορετικά!
Όχι δεν θέλω να με διαβάσεις και να λες αυτός έχει πολλά, γιατί δεν είμαι πεσιμιστής, στο είπα εχθές, προχθές, στο λέω και τώρα!

Είμαι ο Πάνος είμαι καλά, και κάποιες φορές απλά θέλω να βγω και να φωνάξω δυνατά :

ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ!! FUCK OFF!!

Eύχομαι τα καλύτερα σε όλους σας!! Πάντα με υγεία!!!

Και επί του προσωπικού :
1) Apos : του χρόνου με περισσότερα μελομακάρονα!πολλά smiles .

2) Spy : φαντάζομαι ότι είναι από τα καλύτερα συναισθήματα ένα μεγάλο παιδί να γίνεται υπεύθυνο για ένα νεο πλάσμα!

3) Music bug : να θυμάσαι είσαι καλό παιδί, ότι και να σου τυχαίνει απλά να το αντιμετωπίζεις με χαμόγελο!! Έχεις περάσει και χειρότερα! Ξέρεις εσύ! ;-)

4) manitaraki : οι κακοί θα παραμείνουν έξω απο τη φυλακή για πάντα! Είναι αυτοί που εμπιστευόμαστε κάθε 4 χρόνια! Δεν ήθελα να σε πληγώσω.

Την Kυριακή επιστρέφω στον κόσμο που δεν υπάρχουν δικαιολογίες!!!

9 σχόλια:

mahler76 είπε...

τώρα εγώ να ευχηθώ καλά Χριστούγεννα ή θα με βρίσεις?
Ελπίζω πάντως το 2009 να σε βρεί καλύτερα.

PaNoS είπε...

Όλες οι ευχές ειναι ευπρόσδεκτες!! Ειδικά όταν τις εννοουμε!!
Σε ευχαριστώ και ανταποδίδω με πολλά χαμόγελα!!! :-)))

Hfaistiwnas είπε...

Χρόνια πολλά εύχομαι, καλύτερα και πιο χαρούμενα..

PaNoS είπε...

Σε ευχαριστώ!!;-)
Χρόνια πολλά και καλά!!!

Spy είπε...

Είναι πράγματι ωραίο συναίσθημα αυτό που περιγράφετε φίλε μου για μένα, κι εύχομαι να το νιώσετε σύντομα κι εσείς γιατί εγώ άργησα λιγάκι.
Και μην αισθάνεστε άσχημα για τα συναισθήματά σας. Είτε είναι αγάπη, είτε συμπόνια, είτε οργή, μίσος, θυμός, αγανάκτηση, απελπισία. Είναι μέρος σας κι αυτά, και δεν πρέπει να μένουν κρυμένα. Εκδηλώστε τα. Φωνάξτε. Ουρλιάξτε.
Σημαίνει πως είστε ζωντανός!

Ότι καλύτερο σας εύχομαι για τη νέα χρονιά.

apos είπε...

Estas vivo, cheeeeeeeeee

ΟΛΟΨΥΧΑ μικρέ μου ό,τι καλύτερο.

manetarius είπε...

Σου εύχομαι τα καλύτερα καλέ μου Πανούλη και να προσέχεις!
Σε φιλώ χριστουγεννιάτικα!

Υ.Γ. οι κακοί θα είναι πάντα έξω... τι κρίμα για μας τους καλούς ή... κάλους που τους εκλέγουμε!

musicbug είπε...

Eyxaristw PARA poly gia tis eyxes! Kai se sena axizoun ta kalytera, eisai gamw ta paidakia:-) Elpizw otan gyriseis me to kalo na kanoume perissoteri parea! Eyxomai to 2009 na sou ferei aploxera oti sou pire i de sou efere i xronia pou fevgei.
Kali ypoloipi thiteia kai panta me xamogelo!

Dr_MAD είπε...

εμαθες να κανεις φωτο!

χρονια πολλα αγορινα και ευχομαι με μια ανασα να φυγει ο ΕΣ και να μας ερθεις παλι