Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2008

*ΧΙΟΝΙΑ, 2η ΜΕΡΑ *






Άλλη μια μέρα με χιόνια!! Αυτή τη φορά όμως με πιο πολυ ποσότητα, παντού!!






Τρόμαξα να γνωρίσω τη περιοχή που μένω, αφού αυτή η "ασπρίλα" έχει πλακώσει τα πάντα!! Δεν φαίνεται τίποτε!! Είπα λοιπόν (για άλλη μια μέρα) να πάρω την φωτογραφική μου να αρχίσω να βγάζω το ψώνιο μου... :-P



Μια φώτο μου , "κυκλοφορεί" και σε ένα site ειδήσεων..

Πατάμε εδώ

και την βλέπουμε!!!!!!



Υ.Γ : Θα ανεβάσω και άλλες φωτογραφίες , μετά απο μία εξόρμηση που θα κάνω στα χιόνια....(κοινώς παω να παίξω ;-P)







7 σχόλια:

apos είπε...

Οι φωτό σου κυκλοφορούν σε ένα site ειδήσεων... για να δούμε ποιο είναι... χμμμ αχα! Ψιλοδιαπλεκόμενο σε κόβω....

*P@n0s* είπε...

ΜΙΑ φωτό μου κυκλοφορεί! Όχι πολλές! Άρα λίγο διαπλεκόμενος!!:-Ρ

revqueer είπε...

Ρε φίλε, δε σε πιστεύω!!!!! Το είχα διαβάσει το συγκεκριμένο άρθρο!! Τουλάχιστον σε πλήρωσαν τίποτα?

apos είπε...

Εσύ τώρα revqueer, βαλτός είσαι?

*P@n0s* είπε...

revqueer : Τίποτε σου λεω!! Τιποτε...Αλλά δen πειράζει, εγω είμαι καλλιτέχνης...(και καλα τώρα :P)

Equilibrium είπε...

ούτε αναφορά στο μπλογκ σου?! τι γύφτοι!...

Equilibrium είπε...

Αααα μιας και με εβαλες σε χινισμενο κλιμα, έλα στο τζάκι μας να ακούσεις μια ιστορία