Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

*Ο ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΣ- Α ΣΟΥ*

Φεύγω απο το σπίτι με το αυτοκίνητο , φτάνω στο πρώτο φανάρι και βλέπω ενα ανθοπωλείο γεμάτο κόκκινα μπαλόνια , ανθοσυνθέσεις και μόλις θυμάμαι οτι ειναι η ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου! Μα και το δεύτερο φανάρι που με βρήκε και το βρήκα, πάλι έτυχε να έχει ένα δεύτερο ανθοπωλείο οπού έβγαιναν απο αυτό 2 κοπελίτσες με σακούλες απο τη Ρεζέρβα και λουλούδια!!! ( διαξ :-( )

Φτού.... !! Ήρθε αυτή η μέρα πάλι??...... Από μικρός θυμάμαι , είχα δεν είχα σχέση στη ζωή μου, δεν μού άρεσε! Όχι (απαραίτητα) για τους γνωστούς λόγους που λένε όλοι (μην τα λέω και εγώ) απλά δεν αισθανόμουν κάτι συγκεκριμένο που θα έπρεπε να το εκφράσω ωποσδήποτε στις 14.02, με δώρα κλπ κλπ.

Είμαι λίγο αντιδραστικός απο τη φύση μου, λίγο περιέργος, λίγο απ' όλα και γι' αυτό δεν έχω γιορτάσει ποτέ προσωπικά το/τη "Βαλεντίνο- Βαλεντίνα". Άσχετα αν έχω δεχτεί με περιέργο τρόπο δώρα αυτή τη μέρα.

Θυμάμαι βέβαια, για να λέμε και τα καλά , μια τέτοια μέρα πριν 7 χρόνια , είχα περάσει όλο το βράδυ με τη φίλη μου την Ελένη σε ενα εξωτερικό χώρο!! Πολλά γέλια!( ωραίες εποχές!!!)

άντε να περάσει.............

Υ.Γ: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!

2 σχόλια:

revqueer είπε...

Να τη χαίρεσαι τη Βαλεντινούλα σου και να σε χαίρεται κι αυτή!!

musicbug είπε...

Xalia giorti! Kala elegan sto MAD "the day love died"!:-))
Leo tou xronou na organothoume oloi oi bloggers, oi misoi na exoume karfitses na skame ola ta mpalonia kardoules, kai oi alloi misoi psalidia na kovoume ta louloudia.