Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007

*ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ*



ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ χμμ είναι ένα θέμα το οποίο σίγουρα θα έχει απασχολήσει πολλούς, άλλους αρνητικά και άλλους θετικά (τυχεροί θα είναι).

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ σε πολλούς τομείς, ένας από αυτούς είναι και το τομέας που θίγω. Έχω όμως μια ένσταση άλλο σημαίνει αναβάθμιση τεχνολογίας και άλλο να εκμεταλλεύονται οι εταιρείες την και "καλά αναβάθμιση" με διάφορα λογότυπα και έξυπνα τρικ στις διαφημίσεις, με στόχο τη μεγιστοποίηση του κέρδους τους και την κοροϊδία του καταναλωτή!

Μια από τις αρχές μου είναι να είμαι ξεκάθαρος στη συμπεριφορά μου απέναντι σε φυσικά πρόσωπα αλλά και σε νομικά! Όταν μου λέει κάποιος 1+1 κάνει 2 περιμένω να είναι 2 και όχι 1,95! Και πόσο μάλλον όταν κάποιος σου πουλάει κάτι και υπάρχει στη μέση η τιμή!Εκεί τα πράγματα είναι λίγο πιο σοβαρά! Όχι ότι στέκομαι στα χρήματα στέκομαι όμως στην π.....ά που υπάρχει και στο σκεπτικό "έλα μωρέ δίνουμε 3, άσχετα ότι στην ουσία παρέχουμε 1 , αλλά βάζουμε ένα ωραίο περιτύλιγμα και όλα μια χαρά!"

Εδώ και 4 μέρες έχω μπει στο ιδιόκτητο δίκτυο μιας από τις παραπάνω εταιρείες ! Ενώ θεωρούμαι ένας από τους τυχερούς γιατί ενεργοποιήθηκε η τηλεφωνική μου γραμμή μέσα σε ένα μήνα και κάτι και μέσα σε μια μέρα είχα σταθερή τηλεφωνία αλλά και adsl , πάω να μπω στο internet αλλά καμία πρόσβαση! Κάνω μια προσπάθεια στα settings του router τίποτε όμως. Αναγκάζομαι λοιπόν να καλέσω στην τεχνική εξυπηρέτηση, αφού πέρασαν σχεδόν 2 ώρες μιλάω με ένα εκπρόσωπο. Του εξηγώ το πρόβλημα μέσα σε 3 λεπτάκια με κλείνει αφού μου έχει πει τα βασικά ,τα οποία είχα κάνει νωρίτερα, λέγοντας μου "θα ενημερώσω το αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσει μαζί σας!" Μέχρι τώρα που γράφω αυτό το post, δεν με έχει καλέσει κανένα αρμόδιο τμήμα, αλλά αντίθετα έχω καλέσει 5 φορές με ένα μέσο όρο αναμονής 2,5 ώρες!

Αναφέρω αυτή τη μικρή ιστορία για να καταλήξω ότι φτάνει πια η αναίδεια ορισμένων που θέλουν να γίνονται όλο και πιο πλούσιοι εις βάρος της ψυχικής ηρεμίας μου-μας! Δεν μπορώ αλλο πια να ακουω τη φράση: "έλα μωρέ και να μιλήσεις , θα βρείς το δίκιο σου???" Δεν έχω καμία διάθεση να γίνομαι το μπαλάκι που θέλει ο καθένας να παίξει μαζί μου! Αναγκάζομαι λοιπόν να πώ πώς αν δεν βρώ άμμεση ανταπόκριση στο αιτημά μου, υπάρχει και άλλος τρόπος ==> ΕΕΤΤ

Και τώρα το αίτημα μου δεν είναι να με βοηθήσουν να φτιάξουν το router, (μεταξύ μας χεσμένο το έχω) αλλά στην άσχημη αντιμετώπιση που είχα από έναν υπάλληλο και βέβαια στην πολύωρη αναμονή!

ΠΡΟΣΟΧΗ: τα παραπάνω έχουν γραφτεί από ένα άνθρωπο που έχει δουλέψει σε αυτό το τομέα και ξέρει τα πράγματα πως έχουν! Το ότι ξέρει όμως δεν σημαίνει πως δεν θα απαιτεί σεβασμό από τη στιγμή που σέβεται και ο ίδιος!

3 σχόλια:

revqueer είπε...

Δεν γνώριζα την ύπαρξη της συγκεκριμένης αρχής. Πολύ καλά θα τους κάνεις μπας και βάλουν κάποια στιγμή μυαλό!

apos είπε...

Πάντως, παιδιά, για να μην παραμυθιαζόμαστε, και η Ανεξάρτητη Αρχή, απλά κοινοποιεί τα παράπονα και ως εκεί. Μακάρι να μπορούσε να βάλει λουκέτο σε μια εταιρεία, γιατί μόνο έτσι θα είχε νόημα. Το να βάζεις πρόστιμο, δεν λέει τίποτα. Όλοι ξέρουμε πόσο τους ΄πονάνε' τα πρόστιμα και από ποια τσέπη βγαίνουν τα χρήματα.

musicbug είπε...

Pano mia xara ta xwneis! Ta akousa kai live egw ayta pou les:-), alla kapoios prepei na ta grafei afou pleon ta blog apoktoun oloena kai megalyteri dynami. Th'allaksei kati omws?